1. joulukuuta 2012

Kynttiläpurkki

Noniin, se on joulukuun ensimmäinen, ihanaa! Tylsä ja pimeä marraskuu on kärsitty ja joulu on kohta ovella. Mä inhoan marraskuuta, se on mun mielestä ehkä kaikista tympein kuukausi.

Ostin jokin aika sitten kynttiläpurkin tuikkujen säilytystä varten. Meille kun oli kerääntynyt kaikenlaisia kynttiläpakkauksia tuikuistakin, niin halusin sitten kaikki yhteen ja samaan paikkaan. Lisäksi tuo on mielestäni kiva sisustuselementti hyllyllä :) Purkki on aika iso ja sinne mahtui Havin tuikkujen normaalikokoinen pakkaus ja sitten todella paljon vaaleanpunaisia tuikkuja, joita melle oli myös kerääntynyt ;)



Purkin ostin Kodin Ykkösestä ja hintaa oli jotain 12-13 euroa. Eli ihan kohtuullinen mielestäni. Mä tykkään ainakin! 

Nyt koulujuttujen pariin ja sitten ehkä myös ihmisten ilmoilla käymistä. Ihanaa, kun ulkona sataa lunta ja pahin myräkkä taitaa olla jäänyt eiliselle!! :)

15 kommenttia:

  1. Tosi kiva tuo purkki! :) Joku tuommoinen pitäisi itsekin hankkia!

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Kiva kuulla :) Sopii kyllä kivasti talven sisustukseen :)

      Poista
  3. Todells ihana purkki! (: itellä vähän samantyylinen korupurkkina!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Noni, sopii varmaan siihenkin oikein hyvin :)

      Poista
  4. Oi miten ihana! Mä oon ihan kynttilä friikki kesät talvet :D

    VastaaPoista
  5. Mä oon kans laittanu tuikut puiseen laatikkoon jossa on lasikansi ja kyljessä lukee kynttilät. :) Ärsyttävää oli aina kaivaa niitä tuikkuja pussista. :)

    VastaaPoista
  6. Kaikista kuukausista tympeimmät on tosiaan marraskuu mut sen lisäksi vielä tammi-helmi-ja maaliskuu :D Eli pitkä aika tulee mulle joulun jälkeen ennen kun taas tykkään :D

    Kaunis tuikkupurkki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, mut marraskuu on ainakin mulla pahin :D Yritä oppia tykkäämään niistä, niin ei oo niin pitkä talvi ;)

      Kiva kuulla :)

      Poista
  7. Hauska idea, pitää pitää mielessä jos joskus haluaa vaihtaa nuo kynttilät tuolta liipastosta pois ;) ♥

    VastaaPoista
  8. Ihan sairaan hyvä idea, en ollut edes ajatellut että noin voisi tehdä :)

    VastaaPoista